
ZWROT
Zawsze masz prawo zrezygnować z zamówienia w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów o których mowa:
ART 33-35 USTAWY Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Art. 34 ust 2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
Art. 35 ust 1. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
Art. 35 ust 2. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
Oświadczenie o odstąpieniu możesz złożyć:
Awakeness Evergreen Sp. z o.o.
43-353 Porąbka
Nienaruszony towar należy odesłać nam bezzwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od chwili złożenia nam oświadczenia o odstąpieniu, ponosząc koszty wysyłki.
Dorzucając do odsyłanej paczki dedykowany formularz odstąpienia od umowy ( pobierz ) ułatwiasz realizację zwrotu. Zwrot zostanie zrealizowany nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
Okres, w którym przysługuje prawo do rezygnacji, jest liczony od dnia dostawy ostatniego produktu z zamówienia.
Nie ma możliwości wykonania zwrotu paczką pobraniową !!
Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności; w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
WYMIANA
Jeżeli myślisz o wymianie towaru, kontaktuj się z nami poprzez
Formularz kontaktowy
Sprawdzimy nasze stany magazynowe i zrobimy co w naszej mocy by wyjść na przeciw Twoim potrzebom.
REKLAMACJA
Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili zawarcia umowy sprzedaży lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedawanej trwa przez okres 2 lat. W przypadku wykrycia wady okres domniemania istnienia wady w momencie wydania towaru wynosi 1 rok.
Pamiętaj proszę, aby do odsyłanej paczki dołączyć kopię dowodu zakupu lub kartkę z numerem zamówienia, a także dane do przelewu bankowego oraz formularz reklamacyjny ( pobierz )
Nie ma możliwości obsługi reklamacji z zastosowaniem paczek pobraniowych !!
Jeśli Twoja paczka jest niekompletna lub znajduje się w niej towar, którego nie zamawiałeś, skontaktuj się z nami pod adresem shop@awakeforkids.pl. Dołożymy również wszelkich starań, aby Twoje niedogodności zrekompensować.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, skontaktuj się z nami lub postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, numeru konta bankowego do zwrotu, nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady w tym dane do zwrotu.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, dowodem zakupu bądź informacją o numerze zamówienia oraz z poniesieniem kosztów. W celu przyspieszenia procesu prosimy o dopisek REKLAMACJA
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Awakeness Evergreen Sp. z o.o.
ul. Cechowa 6 lok.1
43-353 Porąbka
Jeżeli pragniesz dokonać zwrotu na paczkomat - skontaktuj się z nami.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni od otrzymania towaru w razie pytań zapraszamy do kontaktu. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany na wskazane źródła kontaktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji otrzymasz niezwłocznie zwrot wszelkich kosztów wraz z kosztami wysyłki zwrotnej.